hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم | مالکان مهد کودک ها به پویش همدلی بپویندند

قم | مالکان مهد کودک ها به پویش همدلی بپویندند

مدیرکل بهزیستی استان قم از مالکان مهدهای کودک خواست با بخشش اجاره بهای ایام تعطیلی به دلیل شیوع کرونا به پویش همدلی بپیوندند.

به گزارش رویداد ایران_قم،مهدی پهلوانی در گفت وگو با خبرنگاران به اجرای پویش همدلی توسط اداره کل بهزیستی قم اشاره و اظهار کرد: منظور از این پویش؛ حمایت از مهدکودک هایی است که به دلیل شیوع ویروس کرونا در قم تعطیل شدند.

وی با بیان اینکه براساس مصوبات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا برای  حفظ سلامتی کودکان و قطع زنجیره این بیماری، دستور تعطیلی مهدکودک ها در قم صادر شد، عنوان کرد: با ابلاغ این دستور العمل از ابتدای اسفندماه سال 98 تمامی مهدکودک ها تعطیل و فعالیت آنها متوقف شد که این امر موجب آسیب هایی مانند از دست رفتن منابع درآمد این مراکز را به دنبال داشت.

مدیرکل بهزیستی استان قم با تاکید براینکه بیش از 90 درصد مهدکودک های استان قم استیجاری است، بیان کرد: تعطیلی مهدهای کودک موجب شد مستاجران نسبت به پرداخت اجاره بهای این مراکز دچار ناتوانی شوند  که با توجه به فضای فیزیکی مهدکودک واجاره بهای بالای آن بخش عمده ای از مشـکلات مهدهای کودک را به دنبال داشت.

 وی با بیان اینکه اداره کل بهزیستی استان قم با اجرای پویش همدلی به دنبال حمایت طلبی از مالکانی که کل یا بخشـی از اجاره مهـدهای کودک را در زمان تعطیلی ناشی از ویروس کووید19 بخشیده اند یا خواهند بخشید است، گفت: بهزیستی استان قم با اجرای این پویش (بخشش اجاره مهدهای کودک در روزهای تعطیلی ناشی از کرونا) با اهداء نشان «حامی کودک» و لوح تقدیر از اهتمام و بذل محبت این مالکین دلسوز قدردانی می کند.

پهلوانی با درخواست از تمام مالکان مهد های کودک استان قم برای پیوستن به این پویش عنوان کرد: با اجرای این پویش از مالکان مهدکودک ها می خواهیم که به عشق کودکان این سرزمین به پویش همدلی بخشش اجاره بهای مهدهای کودک استیجاری بپیوندند 

وی با تاکید براینکه پس از پایان شـرایط کنونی و بازگشت شـرایط به حالت عادی طی مراسـمی از اقدامات ارزنده مالکان مذکور، متناسب با میزان مشارکت آنها درپویش، با اهدای نشان حامی کودک با حضور مقامات استانی وکشوری تقدیر خواهد شد.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد